Produkty

wróć do listy

LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO

LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO

SABRINA PILEWICZ

LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO

LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO

Sabrina Pilewicz po raz kolejny zabiera nas w ekscytującą podróż do Włoch. Florencja, bo o niej mowa, to wyjątkowe miejsce dla projektantki. Tam wszystko się zaczęło, powstał pierwszy model torebki – Firenze. Był on „odpowiedzią” na egzamin na studiach w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi, a jednocześnie początkiem wyjątkowego włoskiego romansu. Dlatego Toskania jest doskonałym tłem dla najnowszej kampanii SPxMARTINI.

Połączenie białego marmuru katedry Santa Maria del Fiore z błękitem nieba stworzyło niepowtarzalną scenerię do pierwszych ujęć kampanii „La Grande Bellezza”. Zdjęcia wykonano we Florencji, kolebce włoskiego renesansu, która nie tylko nasyca artyzmem, zaraża energią, ale również pachnie galanterią skórzaną od świtu do zmierzchu. A to za sprawą wielu rodzinnych manufaktur oferujących skórzane wyroby i targowisk pełnych tych charakterystycznych dla regionu dóbr.

Kolejne ujęcia powstały w niewielkiej, wtopionej w skały miejscowości Riomaggiore – w Cinque Terre, które słynie z malowniczych, wręcz bajkowych kolorowych domków, wąskich brukowanych uliczek, małego portu i jednego z najpiękniejszych widoków na bezkresne morze.

Florencja nocą to bez wątpienia wyrafinowany smak Martini Negroni, to tutaj w 1919 roku w Caffe Casoni narodził się słodko – gorzki „król” włoskiego aperitivo. To jego głęboki, bordowy odcień i perfumowany aromat zainspirował Sabrinę Pilewicz do stworzenia „La Grande Bellezza”, będącej efektem kontynuacji współpracy projektantki z MARTINI.

W połowie października 2017 premierę miał nowy produkt w portfolio marki – Martini Riserva Speciale Bitter. Jest to kolejny element serii Riserva Speciale Vermouth di Torino. Charakterystyczna goryczka Martini Bitter stanowi przewodni smak kultowych włoskich koktajli, takich jak Negroni czy Americano. Martini to marka – ikona, w swojej ponad stupięćdziecięcioletniej historii wielokrotnie współpracowała z najbardziej znamienitymi osobistościami ze świata mody i sztuki, w tym z Andym Warholem, czy duetem Dolce&Gabbana.

Najnowsza kolekcja torebek składa się z czterech modeli zainspirowanych konstrukcją kufra oraz miękkich toreb podróżnych w stylu vintage.

RIOMAGGIORE #perfumebag

Torebka wielkości flakonika perfum, zainspirowana architekturą Riomaggiore przywodzi na myśl kolorowe, pionowe kamieniczki, które otulają zatokę stając się nieodłącznym elementem tego pięknego krajobrazu. To unikatowa miniatura skórzanego kufra przywodząca na myśl biżuterię. Torebka w tej odsłonie to powrót do jej pierwotnej roli – ma zdobić, dodawać klasy, uroku, ma być elementem garderoby, a nie praktycznym opiekunem telefonu, puderniczki, portfela i innych drobiazgów. RIOMAGGIORE to mała egoistka. W dodatku rozpieszczona, nie lubi zostawać sama. Tej torebki nie sposób zostawić w szatni czy położyć na stole. Nie zdejmuje się jej tak, jak nie zdejmuje się paska czy naszyjnika. Ma dawać radość noszenia, przyciągać wzrok.

VERNAZZA #trunkbag

Większa, zdecydowanie bardziej praktyczna, jest odzwierciedleniem poziomych zabudowań miejscowości Vernazza. Solidna, konkretna i dająca poczucie bezpieczeństwa, bo zamykana na zamek cyfrowy. Szyfrowane zamki kojarzą się właśnie z tradycyjną galanterią skórzaną, są elementem wspólnym całej kolekcji w  podróżniczej odsłonie.

LA SPEZIA #businessbag i FORTE DEI MARMI#leisurebag

To torby weekendowo – biznesowe. Świetnie będą się czuły w podróży, podczas weekendowego wypadu, na siłowni, ale i na spotkaniu biznesowym. Miękkie, pojemne, lekkie i dodatkowo wzbogacone o wewnętrzny skórzany organizer. Forte dei Marmi, to pierwszy projekt unisex.  Torba nawiązuje do stylu vintage,  stworzy twój weekendowy look.

Cała linia torebek SPxMARTINI dodatkowo została ozdobiona barwami – MARTINI RACING oraz wewnętrzną chorągiewką. Nowością  i elementem wyróżniającym kolekcję „La Grande Bellezza” jest wprowadzenie nowego, limitowanego koloru „Bitter”. Najnowsze modele torebek Sabriny Pilewicz stanowią idealne odzwierciedlenie gorzkiego smaku i głębokiego koloru drinka Negroni, będącego królem w świecie włoskich aperitifów.

SABRINA PILEWICZ

Sabrina Pilewicz to najpopularniejsza projektantka torebek w Polsce. Jest autorką 6. kolekcji – ręcznie montowanych i szytych, skórzanych torebek. Jej projekty charakteryzuje najwyższa jakość materiałów i wykonania oraz unikatowy, architektoniczny design. Prace Sabriny Pilewicz pokochały gwiazdy, to jedne z najczęściej widywanych torebek na warszawskich salonach i czerwonych dywanach. Są chętnie noszone przez znane osobowości polskiego show-biznesu m.in. Edytę Górniak, Ewę Chodakowską, Weronikę Książkiewicz, Dorotę Gardias, Karolinę Malinowską, Zosię Ślotałę, Paulinę Sykut-Jeżynę, Nataszę Urbańską, Magdalenę Steczkowską, Pauliną Krupińską, Agnieszkę Hyży, Edytę Herbuś, Honoratę Skarbek czy Kamilę Szczawińską.

Projektantka wywodzi się z rzemieślniczej rodziny o wielopokoleniowej tradycji. Do kaletnictwa nowatorsko przenosi techniki stosowane dotąd tylko w krawiectwie. Skończyła z wyróżnieniem rektora WSSiP w Łodzi. Wszystkie kolekcje w nazwach nawiązują do włoskiej kultury, architektury i  stylu życia. To, co wyróżnia jej modele, to dopracowana konstrukcja i precyzja w dbałości o detale. Współpraca projektantki z MARTINI to nie tylko dedykowane projekty, ale też cztery wyjątkowe kampanie. Jedna z pierwszych kolekcji SPxMARTINI, „La donna è mobile” połączyła flagową czerwień Martini z Martini Racing.Torebki zostały ozdobione tkanymi pasami w kolorze  granatowo-niebiesko-czerwonymi Martini Racing. Ambasadorką kolekcji  „Viva la vita” została aktorka, Weronika Książkiewicz. Ostatnia kolekcja „L’aperitivo italiano” –  to pierwsza w historii marki kolekcja plecaków dedykowana nie tylko Paniom, ale także Panom, oprócz modelki, Weroniki Spyrki, wystąpił także finalista programu TOP MODEL, Jakob Kosel. Oboje stanęli przed obiektywem słynnego Instagramera, youtubera i fotografa lifestylowego – Wujaszka Liestyle, czyli Michała Wilczewskiego. Weronika Spyrka została również twarzą najnowszej kolekcji „La Grande Bellezza”  i zaprezentowała nowe modele w kampanii zrealizowanej w Toskanii.

Informacji o marce udziela agencja Platinium Cast PR:

MAGDALENA MUSIAŁ, magdalena.musial@platiniumcast,pl, T: 692 024 160 MAGDALENA KOBZA, magdalena.kobza@platiniumcast.pl,  T: 882 096 726   PATRYCJA OLSZEWSKA, patrycja.olszewska@platiniumcast.pl, T: 694 410 308


O MARTINI®:

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych na świecie. MARTINI®  jest liderem w produkcji wermutów, dostarczając najwyższej jakości aromatyzowany i musujący alkohol. Wielokrotnie nagradzany, wyrazisty smak MARTINI® jest efektem tajnej receptury opartej na ponad 40 naturalnych składnikach roślinnych, pochodzących z najpiękniejszych miejsc na świecie. Stworzone w 1863r. w Pessione we Włoszech, MARTINI® jest dzisiaj częścią Bacardi Group, pozostając liderem w swojej kategorii. Do portfolio marki MARTINI® należą: MARTINI® Bianco, MARTINI® Rosato, MARTINI®  Rosso, MARTINI®  Extra Dry, MARTINI®  Asti, MARTINI®  Prosecco, MARTINI® Rose oraz najnowsza odsłona wermutu MARTINI®Riserva Speciale – Ambrato &Rubino. W 2016 roku pojawiła się kolekcja Vintage, a w niej dwie linie Martini Asti Vintage i Martini Prosecco Vintage. W połowie października 2017 premierę miał nowy produkt w portfolio marki – Martini Riserva Speciale Bitter. Jest to kolejny element serii Riserva Speciale Vermouth di Torino. Charakterystyczna goryczka Martini Bitter stanowi przewodni smak kultowych włoskich koktajli, takich jak Negroni  czy Americano.

 

Informacji o marce udziela:

Dominika Zajączkowska

Martini PR

dzajaczkowska@bacardi.com